domingo, 20 de junio de 2010

L'entrenament d'aquest diumenge... anem entrant!!

Avui, diumenge, no m'ho pensava però he fet un entrenament en què si m'haguessin fet una foto de la cara hauria sortit somrient durnant tot l'entrenament. He sortit de Sarrià, he anat pel lateral de la Ronda de Dalt fins a la sortida del Túnel de la Rovira. He seguit el camí fins a Horta, plaça Eivissa, passeig Maragall, Mare de Déu de Montserrat, Plaça Sanllehy i CN Catalunya. 10.230 km. M'he trobat super bé. Hi ha hagut pujades, baixades, de tot (i he sabut pel Gamin que el Catalunya i casa meva estan a la mateixa alçada sobre el nivell del mar, o sigui que el que he baixat ho he pujat també!, una bona notícia!). Hi ha hagut moments que m'he sentit bastant lleugera, amb bones sensacions... Anem entrant!! A veure si aviat tinc el somriure de l'Alexandra Panayotou!
Ah, i després uns quants llargs a la piscina del CN Catalunya per desentumir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario