martes, 11 de enero de 2011

Sitges, dues noves sensacions!!

Qui m'ho anava a dir, que Sitges seria seu de dues de les fites més importants a nivell personal i esportiu dels darrers temps.
Després d'estrenar-me nedant en aigües fredes a la Copa Nadal de Natació el 25 de desembre, hem començat l'any repetint, amb el Primer Bany a la platja de Sant Sebastià organitzat pel Club Natació Atlètic Barceloneta, i al dia següent, una altra estrena: la meva primera aquatló, al port d'Aiguadolç de Sitges, amb aigües fredes (més que a Barcelona, potser), uns 11 graus. Vaig sortir de l'aigua completament marejada, suposo que l'aigua freda deu congelar les neurones d'una manera que et fa ballar el cap i el cos, perquè no podia ni sortir de l'aigua, ho vaig aconseguint arrosegant-me "com una morsa" (dit per una persona que m'estima, imagineu-vos com era, doncs!). Després, caminant a posar-me les sabates, ben marejada, sense cadira (això sí que estaria bé que ho posessin l'any que ve...), i apa, a córrer!
I un cop vaig passar els primers 100 metres la cosa ja va anar millor, i vaig acabar la cursa com si fos una triomfadora, jeje, secundada pels meus fills que m'animaven moltíssim. Un cop arribats, caldo, dutxa (que tot i que era calenta, la notava calenta al cos, però al cap la notava freda, ves quina cosa!), i cap a casa!
I aquest diumenge passat, el dia 9, la mitja marató de Sitges. La meva primera mitja després d'uns 15 anys. I després dels torrons, dels pocs entrenaments dels dies de Nadal... Vaja, que vaig acabar perquè sóc tossuda i no volia retirar-me, però a partir del km 9, tota la resta de kms em van sobrar. Els meus amics correcats cat, u_ktan, maria, pucu... ho van intentar, i de fet van aconseguir que el record bo d'aquesta cursa siguin això: ells. I, que coi! També em sento orgullosa de mi mateixa per haver-la acabat, perquè aquestes sensacions es poden millorar, amb més entrenament.
Visca Sitges, doncs!

No hay comentarios:

Publicar un comentario