martes, 27 de diciembre de 2011

A partir d'aquí... endavant!

Prova superada! Avui he fet 13 km pel litoral barceloní. Avui he provat una novetat: sortir de la feina i tornar a la feina directament, aprofitant les dutxes infrautilitzades que hi ha. Fantàstic!
Moltíssim vent. Fred (suposo, perquè des de la Copa Nadal que no tinc fred). Vent. Molt vent. Sobretot d'anada cap al Fòrum.
Els auriculars tremolaven. No sentia la veu de les sopranos, i sí la veu de les inclemències naturals. Vent. Molt vent. Recordava en aquests moments quan el Domingo Catalán em deia que això "feia fort". Endavant. Vent, molt vent. I lluitar per guanyar-lo. I un cop arribo al Fòrum, de tornada, el vent d'esquena. Les sopranos se sentien perfectes, i el duetto de pescadors de "Les Pêcheurs de Perles" m'ha posat la pell de gallina. No sabia si era perquè feia fred, perquè em feia il·lusió preparar-me la marató, o si el duo era de calfred. Potser tot plegat.
Imagineu-vos aquesta música (exactament aquesta versió), amb el mar amb unes onades de dos metres.
Avui el mar estava preciós. Ple de surfistes, windsufristes i kitesurfistes, a més de ciclistes i corredor@s.
Simply wonderful. Demà, més. Potser tinc planàs!

2 comentarios: