martes, 30 de octubre de 2012

Rriiiing!!


5:59... ... I sis del matí!! Riiiing!!
Com tantes vegades fa molt de temps, ha tornat a sonar a les 6... i apa! Amunt! Que has quedat! (si no arribo a quedar amb ningú no hi vaig segur)
Peu a terra... Prova superada! Llevada, m'enfundo la roba d'esport amb polar inclòs (ahir feia molt de fred), claus a la mà... i som-hi, cap al carrer, que hi falta gent! 
Baixo les escales caminant, obro la porta del carrer, em poso a trotar... uff, sensacions d'entumiment, però estic viva! I tinc molt de temps per endavant per posar-me en forma. De fet, tota la vida. O sigui que, endavant!
Travesso el carrer de Balmes en vermell... ni un cotxe. D'aquí a 5 minuts he d'estar amb els meus amics, que al cap d'un minut ja els veig que vénen trotant cap a mi.
Quina alegria! Quina il·lusió!
Endavant, Eva, un somriure, ja ets en el camí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario