sábado, 29 de mayo de 2010

Els entrenaments d'aquesta setmana

Fa uns dies que no "postejo" res sobre els entrenaments.

La veritat és que tinc novetats. Meves i dels nens.
Dilluns vaig fer 11,5 Km amb els nens, més o menys, i van aguantar com uns roures! No només van aguantar, sinó que em superaven de bon tros. Diumenge havien corregut tots en les seves respectives proves classificatòries (o no) per al Campionat de Catalunya. L'Eloi, classificat en els 3.000. L'Ernest i l'Emma es van esforçar molt en un 1.000 en el qual, si els contraris surten a tope, és difícil remuntar anímicament... Però tot és experiència.!
Bé, sigui com sigui, dilluns vam fer 11,5 Km, que ja sumaven un total de 94 Km.
Dimarts, 10 Km en el circuit de Pedralbes, que ja van sumar 21 de total de la setmana i 104 acumulats des del principi del llibre d'apunts.
Dimecres, canvi d'activitat, 45 minuts d'spinning a Dir Campus, he de reconèixer que estava una mica cansada.
Dijous i divendres no vaig fer RES. Descans tot i que m'hauria anat bé, tenint en compte els nervis de la feina...
I avui, 10 Km (que sumen 31,5 i 114) amb l'Hèctor, circuit Bonanova-Pedralbes, a ritme molt "patateru" perquè demà hi ha El Corte Inglés...

No hay comentarios:

Publicar un comentario