miércoles, 12 de mayo de 2010

Primer Posting sobre córrer


Aquest és el meu primer posting en aquest bloc.
La meva vida és una mica caòtica, però necessito, i ho estic intentant, posar-hi ordre. Per això he cregut convenient separar en blocs diferents els diferents aspectes de la meva vida. Segurament en deixaré algun de "miscel·lània", però aquest el vull deixar per coses de córrer.
De moment havia publicat a evadonat's thoughts, però els postings d'esports --i especialment de córrer-- els posaré aquí.
Vull fer un homenatge a Haruki Murakami, un home qui admiro. Perquè ha sabut dedicar-se a allò que vol fer, tranquil·lament, i continuar corrent. Posaré en aquest bloc algunes cites del seu llibre sobre córrer. N'hi ha que m'han agradat molt. Córrer és una activitat que sí, sí senyor, es pot fer portis la vida que portis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario