viernes, 1 de abril de 2011

Domingo Catalán

Avui, a la despedida de la Laura (despedida perquè es jubila però no per res més) ha vingut el Domingo. L'he trucat aquest matí i ha dit que sí, que vindria. M'ha fet molta il·lusió perquè diu el caràcter que té: desprès i amic dels amics. Ahir vaig posar al Dailymile que havia fet el primer "fartlek a 4 minuts" des de feia 15 anys. Ell em va ensenyar aquest entrenament, que ell li deia fartlek i altres li diuen d'una altra manera... És un entrenament boníssim. Fa agafar força, velocitat, treballes el fons i el cervell. I ens ho diu el campió del món de 100 km...
Casualment m'ha dit que ahir també en va fer un, de fartlek a 4 minuts. Li he dit que m'agradaria que em fes una planificació d'entrenaments de córrer d'uns 3-4 dies a la setmana. S'ha posat molt content. I per a mi és un gran privilegi que ell em programi els entrenaments i em faci el seguiment, després de tants anys... Em sento molt privilegiada. Torna a ser el meu entrenador!! Gràcies. Martín, ets el més gran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario