jueves, 5 de enero de 2012

I avui, quart entrenament de base de la setmana!

Avui faré el quart entrenament de base de la setmana. 13 km.
La setmana passada, 11-13. Aquesta, 15-13, amb tirada llarga el cap de setmana, de 22 km i pujant. Cap mitja marató. Entrenament, sí.
Dimarts vaig fer 13 km, que se'm feien llargs encara. Però vaig optar per fer deu canvis de ritme, tipus fartlek, al circuit de cros de les pistes universitàries. Dimarts les companyes no venien, cosa que es nota, i tampoc no era qüestió d'anar cada cop més lenta i avorrir-me. Llavors vaig triar fer voltes en el sentit de les agulles del rellotge per variar i ajudar a equilibrar les cames, i en una de les rectes, desviar-me i anar-hi per darrere dels vestidors de rugbi, pujant per la muntanyeta ("cros"). Així, dels 420m aproximats del camp de rugbi, en feia uns 220 a ritmet guapo. Sempre ajuda "alegrar" les cames.
I ahir dimecres, com que ja estava més motivada, em van sortir millor els 15 km que tocaven, fent 20 voltes al circuit de cros "de baix", i unes quantes voltes per la pista principal. A poc a poc em vaig trobant millor. D'aquí a poc trobaré els 13 km curtíssims. Llàstima que la setmana que ve encara vaig de pujada... i ho trobaré tot una altra vegada molt llarg!
Però és així, què hi farem! Després hi haurà la recompensa. Sigui com sigui, les endorfines comencen a fer efecte i anímicament em trobo gairebé com un roure!

No hay comentarios:

Publicar un comentario