martes, 1 de octubre de 2013

I Calafell!!

Ahir va ser la triatló de Calafell. I va ser el lloc on finalment vaig poder gaudir més d'un triatló en tota la temporada. Banyoles va anar molt bé, pel que fa a sensacions i resultat, però l'avançament brutal del nois de la següent tongada a la natació, el diluvi en el tram de la bicicleta i haver presenciat tants accidents ciclistes no m'ho havien posat fàcil per poder-ho gaudir del tot.
En canvi ahir, a Calafell, va estar molt bé.
Primer van sortir els nois federats fins a V1M, a les 8.30. La sortida és el que veieu a la fotografia. M'encanta perquè des de la calma d'un mar tranquil·líssim, i com a testimoni el fotògraf que surt a la foto, el començament de la cursa amb la tensió i les pallisses... sembla que sigui tot calm perquè es veu lluny, i el mar està tan tranquil!
A les 9.45 vam sortir les noies, i els V2M i més grans uns tres minuts després. La natació va anar com em va darrerament. Molt lenta, però m'agrada molt. A la transició vaig avançar moltíssimes noies, a qui no vaig tornar a veure perquè vaig tenir la sort de trobar-me molt bé amb la bicicleta, vaig anar fent algun petit relleu am alguna noia, però encara vaig tenir més sort de trobar la Montse Clavero, que venia per darrere com un bòlit, i vaig sumar-m'hi. No vaig deixar el grup que ella portava ni un segon. Allà, enganxada... La primera vegada que faig una triatló en la qual vaig enganxada a grup tota la cursa. Després la cursa a peu em va costar, perquè a la bici havia anat forta, però així i tot no va anar tan malament.
Calafell al sac, i temporada de tri a la butxaca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario