domingo, 13 de junio de 2010

Cursa de Can Mercader

Ja m'ho havia dit el meu amic Joaquín Gutiérrez fa mooolts anys: aquesta cursa té molt bon rotllo. La gent que l'organitza hi posa la pell. La seva dona, ahir, va estar tota la nit fent entrepans. I a part de donar una samarreta (taronja, per cert!), una poma, un plàtan, aigua, fanta... i jo que sé quantes coses més, hi ha molt bon ambient. M'he trobat amb els meus (nous) amics correcats, amb Diego García Pérez, (quant de temps feia que no parlàvem!!), i realment he comprovat el que deia el Joaquín. Molt bon ambient, i una cursa molt plana. M'he sumat a la barqueta que portava "Brujita", de sub 50, sense gaire confiança en mi mateixa, però l'he seguida fins al Km 6. A partir d'allà, com que anava esbufegant (després el meu Garmin m'ho ha confirmat, anava a més de 180...) i no em trobava còmoda, he baixat el ritme, i he fet la resta a 5.20, 5.22, 5.22 i 5.22. Es veu que sobre els 5.22 és un bon ritme per a mi!!
Molts amics i amigues correcats han fet mmp (millor marca personal), com l'Alba. Felicitats!
Una bona cursa!!
Gràcies, correcats per totes les fotos, entre elles aquesta! (a la foto amb Brujita, que porta el globus)

No hay comentarios:

Publicar un comentario